ekonomia@umcs
wszystko co w głowie siedzi..
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ekonomia@umcs Strona Główna
->
Kosz
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
Ogłoszenia
Uczelnia
Imprezy
caUa reszta
O Forum
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
natala
Wysłany: Śro 22:49, 12 Mar 2008
Temat postu:
Ja mam tylko parę pyt z egz...Dobry produkt sprzeda się sam [tak/nie],
Czy model Aida to zwrócenie uwagi, dostarczenie informacji, wzbudzenie pragnienia, zachecenie do działania.[ Tak/nie],
Czy w gospodarce tynkowej klienci decyduja o tym co będzie wytwarzane ze pomoca swoich pieniędzy kupując dobra ale ich nie kupując [tak/nie], Najbardziej popularne środki promocji to;
A próbki
B loterie
C bony sprzedażowe coś takiego
D reklama medialna i jeszcze ze 2 inne były,
Czy promocja obejmuje: promocje sprzedaży, sprzedaż osobistą, reklamę, reklamę radiową, public relation, sponsoring [tak/nie]
Czy ma zastosowanie powiedzenie : "Niech się strzeże kupujący, i sam
zadba o swoje inetesy.."
a)tak b) nie
czy dystrybucją fizyczną jest:
a) trasport
b)zakup towarów
c) magazynowanie
d).....
czy reklama jest naważniejszym sklądnikiem marketingu ...
a) tak b) nie
O analizie SWot
a) czy rozpatruje wewnwtrz. cechy przedsiębiorstwa
b)czy rozpatruje wewnwtrz. cechy innych konkurencyjnych przedsiębiorstw
c) ........
kachu
Wysłany: Śro 21:19, 12 Mar 2008
Temat postu:
może to niewiele, ale ja pamiętam, że miałm pytanie: "Czy cena zakupu to to samo, co cena nabycia? [ odp tak/nie]. albo takie : "czy potrzeba to to samo co popyt?" [odp tak/nie]
rutek
Wysłany: Śro 0:21, 12 Mar 2008
Temat postu:
powtarzam prośbę o pytania, bo podobno mają być te same:D
rutek
Wysłany: Sob 18:25, 08 Mar 2008
Temat postu:
dzięki, ale nie pocieszyłeś mnie ze takie coś było...
tomekk
Wysłany: Sob 18:19, 08 Mar 2008
Temat postu:
Było ale chyba pod inną nazwą.
Sizar
Wysłany: Sob 18:13, 08 Mar 2008
Temat postu:
You don't know something? Google it!
Cytat:
Strategia „zbierania śmietanki”
jest odwróceniem strategii ceny penetracyjnej i polega na wyznaczaniu wysokiej ceny produktu nowo wprowadzonego na rynek. Strategia ta jest szczególnie efektywna w wypadku rzeczywistych nowości, a więc produktów, które zaspokajają określoną potrzebę odbiorców w sposób istotnie doskonalszy niż produkty już oferowane na rynku. Nowe produkty znajdują wielu nabywców mimo wysokiej ceny, a ich producenci „zbierają monopolistyczną śmietankę” aż do czasu, gdy na rynek wejdą konkurenci ze swoimi wersjami nowego produktu. Gdy na rynek wchodzą konkurenci cena jest stopniowo obniżana. Strategia wysokiej ceny nowego produktu daje producentowi istotne korzyści:
- może on szybciej odzyskać nakłady poniesione na badania i projektowanie nowego produktu,
- konkurenci nie mogą z reguły szybko zareagować wprowadzeniem na rynek własnych wersji nowego produktu, gdyż wymaga to czasochłonnych badań i projektowania,
- jeśli wyznaczona wstępnie cena okaże się zbyt wysoka to łatwo można ją obniżyć
- wysoka cena przyczynia się do wykreowania image produkty jako wyrobu wysokiej jakości
http://pl.wikipedia.org/wiki/Strategia_cen
A w ogóle to było na wykładzie :p
rutek
Wysłany: Sob 17:37, 08 Mar 2008
Temat postu:
i wszystko wiem...
tomekk
Wysłany: Sob 15:42, 08 Mar 2008
Temat postu:
Cena zbijania śmietanki!
Kasia
Wysłany: Sob 15:41, 08 Mar 2008
Temat postu:
towarzyska
rutek
Wysłany: Sob 15:31, 08 Mar 2008
Temat postu:
jaka śmietanka??
cieciu
Wysłany: Sob 3:17, 08 Mar 2008
Temat postu:
oo taak!!!
Sizar
Wysłany: Sob 1:42, 08 Mar 2008
Temat postu:
Co do pytań: Śmietanka!!! Pamiętajcie, śmietanka to podstawa.
rutek
Wysłany: Sob 0:04, 08 Mar 2008
Temat postu:
I standardowe pytanie- ktoś jakimś cudem zdążył zrobić dla siebie kopie pytań i jest chętny sie podzielić?:>
aska
Wysłany: Pią 19:09, 07 Mar 2008
Temat postu:
14 marca 13:15 sala A3
rutek
Wysłany: Pią 17:12, 07 Mar 2008
Temat postu:
Wiadomo już kiedy poprawka z marketingu?:>
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin